DDM Consulting

DDM Consulting levert telefonie gerelateerde IT-oplossingen, met name voor contact centers, aan bedrijven en instellingen.Onze doelstelling is om onze klanten in staat te stellen hun klanten en partners beter van dienst te kunnen zijn en hun meerwaarde voor hen te verhogen. DDM Consulting streeft naar langdurige partnerrelaties met onze klanten en leveranciers.
Bekijk dit bedrijf >>

The Knowledgebase Company

TKC is met trots de specialist in het in één keer goed en consistent beantwoorden van de vraag van uw klant. Het maakt niet uit op welke manier of via welk kanaal, want uw klant kiest. Zó wordt u succesvoller.
Bekijk dit bedrijf >>

Teleknowledge Call Center Solutions

Teleknowledge
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Vacature: Communicatietrainer (fulltime)

Weet jij mensen te boeien en inspireren? En zie jij het ook als een mooie uitdaging om gedrag en vaardigheden van medewerkers van onze klanten te optimaliseren? Tele’Train Talent biedt jou dan een mooie stap in jouw carrière.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 4 augustus 2015

Lees verder >>

 

Interactieve kick-off: Talent on Stage

Geef een podium aan talent! Het starten van een ontwikkeltraject kan best spannend zijn en bij medewerkers vragen en/of weerstand oproepen. Denk hierbij aan vragen als ‘Waarom moeten we dit doen, gaat het dan niet goed?’ of ‘ Moet alles nu ineens anders?’


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 28 juli 2015

Lees verder >>

 

Noteer in uw agenda: 17 september PlanMen Workforce Management congres

Op donderdag 17 september vindt het zevende PlanMen Workforce Management congres plaats in Amersfoort. Een dag speciaal gericht op kennisdelen en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen het Workforce Management vakgebied.


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 28 juli 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -