Webhelp Nederland B.V.

Beyond the limits
Bekijk dit bedrijf >>

OBI4wan

OBI4wan verzamelt alle relevante data uit meer dan 430.000 online bronnen en biedt je de mogelijkheid op een snelle en efficiënte wijze over deze data te rapporteren.
Bekijk dit bedrijf >>

Verint

Verint is dé specialist in het meetbaar verbeteren van klantbeleving. De praktische, mensgerichte aanpak gekoppeld aan een zeer breed product- en dienstenpakket maakt Verint uniek.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

SFCM: Nog enkele plaatsen beschikbaar!

Op 11 mei 2015 start er een nieuwe leergang van de Post HBO Registeropleiding Multichannel Contactcenter Management. Speciaal ontwikkeld voor ambitieuze contactcenter managers die willen doorgroeien naar een customer management positie. Pakt u de regie over de klantervaring? We hebben nog een aantal plaatsen beschikbaar!


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 28 april 2015

Lees verder >>

 

Webcare, het klantcontactkanaal van de toekomst of...?

Webcare is niet meer weg te denken uit het vakgebied van Customer Management. De groei van de afgelopen jaren is al bijna net zo indrukwekkend als de groei van Social Media. Waar iemand vroeger zijn ongenoegen uitte via mail, telefoon óf in een klachtenbrief wordt nu het gevoel van de klant in korte bewoordingen ineens zichtbaar voor complete bevolkingsgroepen.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 21 april 2015

Lees verder >>

 

5 simpele stappen om de beste klantcontact medewerkers te vinden

In deze tijd is het vinden van goede klantcontact medewerkers belangrijker dan ooit tevoren. Met het veranderlijke gedrag van klanten, is het hebben goede klantcontact medewerkers dan ook een must. Des de meer redenen om de juiste match te vinden! Klantcontact medewerkers vinden kan met behulp van deze 5 simpele stappen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 21 april 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -