Gouden Oor | Award | Erkenning | Platform

Stichting Gouden Oor helpt organisaties gehoor te geven aan klanten om de klantrelatie te versterken en het lerend vermogen te bevorderen om zo succesvoller te worden. De Gouden Oor Standaard dient daarbij als referentiekader en als norm voor erkenning.
Bekijk dit bedrijf >>

TeleTigers

TeleTigers
Bekijk dit bedrijf >>

DDM Consulting

DDM Consulting levert telefonie gerelateerde IT-oplossingen, met name voor contact centers, aan bedrijven en instellingen.Onze doelstelling is om onze klanten in staat te stellen hun klanten en partners beter van dienst te kunnen zijn en hun meerwaarde voor hen te verhogen. DDM Consulting streeft naar langdurige partnerrelaties met onze klanten en leveranciers.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Hoe omnichannel is uw organisatie?

Omnichannel. We spreken er veel over, maar wat is het precies? In dit artikel gaan we in op 7 bouwstenen.


brightONE IT Services - Nieuws - woensdag 17 september 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent Golf Challenge 2014 Succesvol

Op donderdag 11 september vond de Tele’Train Talent Golf Challenge 2014 plaats op de prachtige golfbaan ‘The International’ in Badhoevedorp. Een evenement gericht op verschillende medewerkers binnen het klantcontact in verschillende branches.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 16 september 2014

Lees verder >>

 

Alles op het gebied van Customer Experience Management!

Op 18 september as is het zover; in 't Spant in Bussum is CRMin1Day; het vakevent waar u in 1 dag helemaal wordt bijgepraat over de laatste cases, strategieën en trends op het gebied van Customer Experience, Klantgericht Management en CRM. Met dit jaar extra veel aandacht voor Customer Experience Management.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 10 september 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -