Calway Nederland B.V.

Calway Nederland is leverancier en ontwikkelaar van CallPro, een complete oplossing voor beheer, scripting, agendaplanning, online kalender, bel-me-niet, fulfillment, integratie met workforce planning en real-time rapportages. Op het gebied van CTI-integratie biedt CallPro preview-, auto- en predictive dialing. Hierdoor belt CallPro op een efficiente wijze en worden de niet effectieve gesprekken automatisch verwerkt. Terugbelafspraken worden door CallPro met prioriteit aangeboden bij de juiste agent op het afgesproken tijdstip.
Bekijk dit bedrijf >>

SUSA studenten uitzendbureau

SUSA studenten uitzendbureau
Bekijk dit bedrijf >>

Ferment Management

Ferment Management
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

SFCM: startdata Customer Management​ opleidingen

Pakt u de regie over de klantervaring? En wilt u uzelf ontwikkelen tot de Customer Management Professional van de toekomst? Kijk dan eens naar onze erkende Customer Management opleidingen. Alle opleidingen van School for Customer Management zijn goed in te passen in uw werkweek en kunnen modulair gevolgd worden!


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 3 maart 2015

Lees verder >>

 

Real life crisismonitoring door ‘tijdreizen’ met de CrisisSimulator

Vandaag lanceert OBI4wan de CrisisSimulator. Daarmee is het mogelijk om de tijd op social media terug te zetten om real life crises opnieuw af te laten spelen. Dit biedt bedrijven de mogelijkheid om zich, op basis van échte data, voor te bereiden op de online dynamiek tijdens incidenten als een grote brand, zedenzaak of voetbalrel.


OBI4wan - Nieuws - dinsdag 3 maart 2015

Lees verder >>

 

ORGANISATIES: INVESTEER IN DIGITALE KLANTINTERACTIE OF MIS DE BOOT

Organisaties die de komende twee jaar niet investeren in digitale kanalen voor klantinteractie – zoals webchat, social media, sms, smartphones, mobiele apps en video – lopen het risico dat klanten overstappen naar concurrenten die dit wel doen.


Dimension Data Communications Nederland B.V. - Nieuws - woensdag 25 februari 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -