Genesys B.V.

Genesys is een internationale leverancier van software en diensten aan klantenservice- en contact centers over de hele wereld. Genesys onderscheidt zich door uw klantervaringen te optimaliseren via innovatieve ontwikkelingen in de verschillende mediakanalen, waarmee klantconversaties centraal komen te staan. In het huidige competitieve landschap willen bedrijven de dialoog met hun klanten personaliseren. Zo helpt Genesys organisaties hun klantenservice naar een hoger niveau te brengen, en dit via alle contactkanalen: van social media, internet en mobiel tot integratie van de front- en back office, in zowel het klassieke klantcontact als bij het samenbrengen van mensen en inzichten in de nieuwe klantconversaties.
Bekijk dit bedrijf >>

Webhelp Nederland B.V.

Beyond the limits
Bekijk dit bedrijf >>

Salesforce

We are a leading provider of enterprise cloud computing solutions, with a strong focus on customer relationship management, or CRM, service offerings to our customers. Our company was founded on the concept of delivering CRM applications via the Internet, or “cloud.” We introduced our first CRM solution in February 2000 and we have expanded our offerings with new editions, solutions and enhanced features, through internal development and acquisitions.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

PBS: 10 juni 2015: Workshop: webcare, meer dan online klantcontact

Benieuwd naar welke rol sociale media spelen in klantcontact en hoe u hier gebruik van kunt maken? Volg dan nu de workshop Webcare, meer dan online klantcontact!


Philipse Business School - Nieuws - woensdag 20 mei 2015

Lees verder >>

 

Gemeente Súdwest-Fryslân en Telecats implementeren “terugbellen op afspraak” tijdens drukte

De gemeente Súdwest-Fryslân maakt sinds kort gebruik van de module “terugbellen op afspraak” van Telecats. Zij is daarmee de eerste gemeente die gebruik maakt van deze KlantContactCenter module.


Telecats - Nieuws - woensdag 20 mei 2015

Lees verder >>

 

Nieuwe opleiding rondom Customer Centricity (postdoctoraal)

De klant echt centraal zetten in uw organisatie en strategie, dat is waar het om draait bij Customer Centricity. Maar hoe organiseert u dat in bedrijfsprocessen, verkoop, marketing en service? Dat is ook de rode draad van de nieuwe postdocorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap die in september 2015 start bij Beeckestijn Business School.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 20 mei 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -