ComsysConnect

ComsysConnect is onderdeel van de Comsys Group, een van oorsprong Nederlands bedrijf. Comsys heeft in verschillende landen eigen vestigingen, waar reeds meer dan 28 jaar gewerkt wordt aan diensten waarbij telefonie en spraak een hoofdrol spelen. Voorbeelden hiervan zijn informatielijnen, kwaliteitsonderzoek of stemmen via de telefoon, maar te denken valt ook aan alert services of de inzet van SMS bij marketingacties. Comsys levert haar diensten en systemen wereldwijd aan diverse organisaties binnen uiteenlopende branches, van grote telecomoperators tot het midden -en kleinbedrijf.
Bekijk dit bedrijf >>

Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School
Bekijk dit bedrijf >>

Customer Xs b.v.

Eenduidige klantinteractie over alle beschikbare kanalen is voor een organisatie van cruciaal belang. Customer Xs (spreek uit: customer access) begrijpt dit, het geeft precies weer wat wij voor onze klanten mogelijk maken. Wij denken mee, leveren de juiste middelen aan, implementeren en blijven ondersteunen met raad en daad.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Clinic: Hoe strategisch is customer intelligence?

Graag nodigen wij u uit op vrijdag 19 juni 2015 van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School voor een inspirerende clinic over de impact van customer intelligence (CI) in samenwerking met TopBI.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 27 mei 2015

Lees verder >>

 

Proefcollege 11 juni 2015: Leiderschap in het Customer Management Center

Neem op 11 juni 2015 gratis deel aan dit proefcollege van School for Customer Management gebaseerd op het programma van de unieke Post HBO registeropleiding Multichannel Contactcenter Management.


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 26 mei 2015

Lees verder >>

 

4 Redenen waarom Learning Analytics voor een klantcontact organisatie nodig is

Iedere moderne klantcontactorganisatie beschikt tot e-learning om medewerkers op te leiden. Learning Analytics is de nieuwste ontwikkeling op het gebied van e-learning. Maar wat kan het voor uw klantcontactmedewerkers betekenen?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 26 mei 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -