Cumula

Cumula
Bekijk dit bedrijf >>

Payroll Select

Payroll Select
Bekijk dit bedrijf >>

Contact Center Live B.V.

Contact Center Live is dé partner voor het inrichten van een virtual ‘in de cloud’ contact center. Ons platform is volledig ‘in-de-cloud’ (SaaS) en biedt alle functionaliteiten op het gebied van telefonie (inboud & outbound), -mail, chat, social media en koppelingen voor Work Force Management, Quality Monitoring, Reporting en Kennisbank.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

CRMin1Day: hét event voor CRM & Customer Experience op 18 september.

Op donderdag 18 september vindt CRMin1Day plaats in ;t Spant in Bussum; de grootste studiedag op het gebied van klantgericht management, CRM en Customer Experience. In 1 dag weer helemaal op de hoogte van de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 27 augustus 2014

Lees verder >>

 

Bouwen aan klantloyaliteit? Meer leren over groepswerk? Je WFT-kennis vergroten?

De Tele'Train Talent nieuwsbrief van augustus is online! Lees hier alles over onder andere de WFT acadamy brochure, bouwen aan klantloyaliteit, tips voor groepswerk en meer.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 26 augustus 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent ondersteunt DELTA met Klantgerichtheid vanuit de strategie

De strategie van DELTA is om de verbinding met haar klanten op te zoeken en het dagelijks leven voor hen comfortabeler te maken. Dit vereist van alle medemerkers, op elk niveau, een houding die gestoeld is op persoonlijk contact. Met de ondersteuning van Tele’Train Talent op het gebied van coaching en trainingen zet DELTA daarvoor de juiste stappen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -