ViPcom BV

ViPcom, Prettig voor elkaar!
Bekijk dit bedrijf >>

KANA, a Verint company

KANA, a Verint® Company, is een toonaangevende leverancier van on-site en cloud-based klantenservice oplossingen. KANA helpt wereldwijd organisaties – waaronder een groot deel van de Fortune 500, middelgrote bedrijven en overheidsinstanties —hun customer engagement te optimaliseren met geïntegreerde en samenhangende data voor agent, web, social en mobile experiences. Met de KANA oplossingen kunnen organisaties hun operationele kosten reduceren, het percentage juist beantwoorde vragen verhogen en hun merkloyaliteit verbeteren. Lees meer op nl.kana.com.
Bekijk dit bedrijf >>

School for Customer Management

School for Customer Management
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

PBS: een nieuwe website vol trainingen en opleidingen

Het is lente, tijd voor groei, bloei en ontwikkeling! Philipse Business School, onderdeel van hét Kennishuis voor Klantcontact, heeft een belangrijke stap gezet: de nieuwe verfrissende website is live gegaan vol met trainingen en opleidingen om uzelf, uw klant en uw organisatie een stap verder te brengen.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 24 maart 2015

Lees verder >>

 

Ongewenst verloop KCC medewerkers en de kwaliteit onder druk? Een aantal aandachtspunten

Een goed gefundeerde KCC organisatie en medewerkers met de juiste kennis en houding & gedrag zijn onmisbaar voor optimaal klantcontact. Zoals veel organisaties weten, zijn goede medewerkers zeer kostbaar. Medewerkers de juiste kennis, in combinatie met de juiste ervaring zijn moeilijk te vinden. Dus wat als er sprake is van ongewenst verloop?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 24 maart 2015

Lees verder >>

 

Dubbele NCCA nominatie voor Customer Contact van Cendris

Achttien organisaties strijden om de felbegeerde Nederlandse ‘customer service Oscars’ van de Stichting Nationale Contact Center Awards, die op 23 april bekend worden gemaakt. Een vakjury bepaalt op basis van een uitgebreide analyse en bedrijfsbezoeken welke organisaties de felbegeerde prijzen winnen.


Cendris - Nieuws - dinsdag 24 maart 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -