Aspect Software

The Relationship Revolution is aangebroken. Aspect wijst de weg!
Bekijk dit bedrijf >>

Interactive Intelligence

Interactive Intelligence
Bekijk dit bedrijf >>

Klantcontact Monitor BV

Altijd weten wat uw klanten vinden en er direct van leren en verbeteren? Nog nooit was het zo eenvoudig om “de stem van de klant” uw organisatie binnen te krijgen. Door de Klantcontact Monitor kunt u nu volledig geautomatiseerd uw klanten bevragen op hun ervaringen met uw organisatie. Of het nu gaat over een product dienst of contactkanaal. Resultaten worden realtime, desgewenst op team- of medewerkerniveau zichtbaar via uw eigen online dashboard. Voorgedefinieerde analyses helpen u direct in beeld te krijgen waar verbeteringen mogelijk zijn.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Vacature: Communicatietrainer (fulltime)

Weet jij mensen te boeien en inspireren? En zie jij het ook als een mooie uitdaging om gedrag en vaardigheden van medewerkers van onze klanten te optimaliseren? Tele’Train Talent biedt jou dan een mooie stap in jouw carrière.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 4 augustus 2015

Lees verder >>

 

Interactieve kick-off: Talent on Stage

Geef een podium aan talent! Het starten van een ontwikkeltraject kan best spannend zijn en bij medewerkers vragen en/of weerstand oproepen. Denk hierbij aan vragen als ‘Waarom moeten we dit doen, gaat het dan niet goed?’ of ‘ Moet alles nu ineens anders?’


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 28 juli 2015

Lees verder >>

 

Noteer in uw agenda: 17 september PlanMen Workforce Management congres

Op donderdag 17 september vindt het zevende PlanMen Workforce Management congres plaats in Amersfoort. Een dag speciaal gericht op kennisdelen en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen het Workforce Management vakgebied.


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 28 juli 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -