Genesys B.V.

Genesys is een internationale leverancier van software en diensten aan klantenservice- en contact centers over de hele wereld. Genesys onderscheidt zich door uw klantervaringen te optimaliseren via innovatieve ontwikkelingen in de verschillende mediakanalen, waarmee klantconversaties centraal komen te staan. In het huidige competitieve landschap willen bedrijven de dialoog met hun klanten personaliseren. Zo helpt Genesys organisaties hun klantenservice naar een hoger niveau te brengen, en dit via alle contactkanalen: van social media, internet en mobiel tot integratie van de front- en back office, in zowel het klassieke klantcontact als bij het samenbrengen van mensen en inzichten in de nieuwe klantconversaties.
Bekijk dit bedrijf >>

WelkomFactor

WelkomFactor heeft een unieke kijk op gastvrijheid. Door het optimaliseren van de gastvrijheid wordt de klanttevredenheid verhoogd en blijven klanten terugkomen. WelkomFactor heeft een methodiek ontwikkeld om de gastvrijheid in kaart te brengen; de Welkomscan.
Bekijk dit bedrijf >>

Contact Center Live B.V.

Contact Center Live is dé partner voor het inrichten van een virtual ‘in de cloud’ contact center. Ons platform is volledig ‘in-de-cloud’ (SaaS) en biedt alle functionaliteiten op het gebied van telefonie (inboud & outbound), -mail, chat, social media en koppelingen voor Work Force Management, Quality Monitoring, Reporting en Kennisbank.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Roundtable: maakt buitengewone klantenservice het verschil voor uw organisatie?

Wist u dat tevreden klanten vaak meer business opleveren dan marketingcampagnes? Uw klantenservice is dan ook van groot belang. Het is cruciaal dat klantvragen snel bij de juiste medewerker terecht komen.


Content Guru B.V. - Nieuws - dinsdag 25 augustus 2015

Lees verder >>

 

Wat betekent klantherkenning voor uw organisatie?

Als we het hebben over klantcontact, hebben we het vaak over inkomende- of uitgaande gesprekken via diverse kanalen die binnen komen op de verkoopafdelingen van organisaties. Maar zeker zo belangrijk zijn de aftersales of support afdelingen.


Content Guru B.V. - Nieuws - maandag 24 augustus 2015

Lees verder >>

 

Klantgerichte strategie en organisatie: de klant staat echt centraal

Een groeiend aantal organisaties en instellingen stelt de klant centraal in de ondernemingsstrategie. De paradox is dat de meeste organisaties denken klantgericht te zijn en dat veel klanten het daar niet mee eens zijn. Klantgerichtheid is geen nevenactiviteit maar een strategische keuze.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 12 augustus 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -