Stream Global Services

Stream Global Services
Bekijk dit bedrijf >>

Gouden Oor | Award | Erkenning | Platform

Stichting Gouden Oor helpt organisaties gehoor te geven aan klanten om de klantrelatie te versterken en het lerend vermogen te bevorderen om zo succesvoller te worden. De Gouden Oor Standaard dient daarbij als referentiekader en als norm voor erkenning.
Bekijk dit bedrijf >>

Payroll Select

Payroll Select
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Tele'Train Talent ondersteunt DELTA met Klantgerichtheid vanuit de strategie

De strategie van DELTA is om de verbinding met haar klanten op te zoeken en het dagelijks leven voor hen comfortabeler te maken. Dit vereist van alle medemerkers, op elk niveau, een houding die gestoeld is op persoonlijk contact. Met de ondersteuning van Tele’Train Talent op het gebied van coaching en trainingen zet DELTA daarvoor de juiste stappen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 

“Customer Contact gaat vroeg of laat naar de cloud. Dan kun je maar beter bij de eersten zijn.”

Vooral voor kleine en middelgrote bedrijven is het aantrekkelijk om hun contactcenter naar de cloud te brengen. Zeker als de IT-resources en -budgetten beperkt zijn, is de cloud een goed alternatief omdat je geen complexe infrastructuur hoeft op te zetten en te onderhouden en je beter controle hebt op de maandelijkse kosten.


Aspect Software - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 

Face the Disruption: Cloud Customer Contact - seminar 17 september

Aspect Software en DDM Consulting hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service. Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.


Aspect Software - Nieuws - vrijdag 15 augustus 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -