The Knowledgebase Company

TKC is met trots de specialist in het in één keer goed en consistent beantwoorden van de vraag van uw klant. Het maakt niet uit op welke manier of via welk kanaal, want uw klant kiest. Zó wordt u succesvoller.
Bekijk dit bedrijf >>

Genesys B.V.

Genesys is een internationale leverancier van software en diensten aan klantenservice- en contact centers over de hele wereld. Genesys onderscheidt zich door uw klantervaringen te optimaliseren via innovatieve ontwikkelingen in de verschillende mediakanalen, waarmee klantconversaties centraal komen te staan. In het huidige competitieve landschap willen bedrijven de dialoog met hun klanten personaliseren. Zo helpt Genesys organisaties hun klantenservice naar een hoger niveau te brengen, en dit via alle contactkanalen: van social media, internet en mobiel tot integratie van de front- en back office, in zowel het klassieke klantcontact als bij het samenbrengen van mensen en inzichten in de nieuwe klantconversaties.
Bekijk dit bedrijf >>

SkyWalker Contact Center Recruitment B.V.

SkyWalker® Contact Center Recruitment is hét werving- en selectie bureau voor specialisten, middenkader en senior management in de klantcontact branche.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Oplossing voor Nek- en Schouderklachten

Nek- en schouderklachten zijn één van de meest voorkomende lichamelijke klachten, zeker bij mensen met een zittend beroep zoals call agent medewerkers. Met een elektrische massagestoel kunt u een eenvoudige , concrete en betaalbare oplossing bieden, die ook nog een zeer gewaardeerd word door medewerkers.


Alles over Nek en Schouder klachten : TotalSeat - Nieuws - woensdag 23 april 2014

Lees verder >>

 

22-05 | Seminar Retentie 2.0

Op donderdag 22 mei organiseert Tele’Train Talent een bijeenkomst ‘Retentie 2.0’. In één middag nemen we je mee in onze visie op retentie. Maar ook creëren we een moment waarop we praktijkkennis uitwisselen, ingaan op slimme werkvormen en met elkaar kijken naar de inhoud van het vak.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 15 april 2014

Lees verder >>

 

SAV Credit kiest na insourcing contactcenter voor Aspect Software’s Workforce Management

Gespecialiseerde creditcard dienstverlener innoveert workforce management software in nieuw aangeschaft contactcenter


Aspect Software - Nieuws - dinsdag 15 april 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -