Cumula

Cumula
Bekijk dit bedrijf >>

N3Wstrategy

N3Wstrategy - Towards positive change
Bekijk dit bedrijf >>

ITCall BV

ITCall, fast reliable service. ITCall is gespecialiseerd in het overnemen van de dagelijkse bezigheiden voor een IT-afdeling binnen het Contactcenter. De efficiëntie en kwaliteit bespaart uiteindelijk kosten binnen de daadwerkelijke IT-afdeling; deze kan vervolgens de grotere taken op zich nemen.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

ORGANISATIES: INVESTEER IN DIGITALE KLANTINTERACTIE OF MIS DE BOOT

Organisaties die de komende twee jaar niet investeren in digitale kanalen voor klantinteractie – zoals webchat, social media, sms, smartphones, mobiele apps en video – lopen het risico dat klanten overstappen naar concurrenten die dit wel doen.


Dimension Data Communications Nederland B.V. - Nieuws - woensdag 25 februari 2015

Lees verder >>

 

PBS: Weet de droge theorie van WFT Basis 'kletsnat' te brengen

Hoge druk op het halen van de WFT-examens zorgt voor onzekerheid binnen de bank- en/of verzekeringsbranche. Door de hoeveelheid theorie is het voor de meeste adviseurs een flinke uitdaging om alle stof eigen te maken. Lage slagingspercentages hebben tot gevolg dat een grote groep mensen telkens weer opnieuw in de zenuwen zit.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 24 februari 2015

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent introduceert het SmartCenter concept

Klanten zijn niet alleen mondiger, maar ook veeleisender geworden, zij verwachten een snel en correct antwoord, ongeacht het kanaal. Maar waar te beginnen? Niet iedere organisatie beschikt over de capaciteit, kennis of middelen om de klant optimaal te bedienen. Wanneer dit het geval is, kan Tele’Train Talent helpen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 24 februari 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -