Pegamento

Pegamento contextual customer intelligence
Bekijk dit bedrijf >>

ComsysConnect

ComsysConnect is onderdeel van de Comsys Group, een van oorsprong Nederlands bedrijf. Comsys heeft in verschillende landen eigen vestigingen, waar reeds meer dan 28 jaar gewerkt wordt aan diensten waarbij telefonie en spraak een hoofdrol spelen. Voorbeelden hiervan zijn informatielijnen, kwaliteitsonderzoek of stemmen via de telefoon, maar te denken valt ook aan alert services of de inzet van SMS bij marketingacties. Comsys levert haar diensten en systemen wereldwijd aan diverse organisaties binnen uiteenlopende branches, van grote telecomoperators tot het midden -en kleinbedrijf.
Bekijk dit bedrijf >>

Quality Contacts

Bij Quality Contacts staat het gesprek centraal. Over de telefoon, op straat, via social media en via de post. Quality Contacts heeft, namens u, contact met uw (toekomstige) klanten, prospects, leden, donateurs, collectanten of medewerkers. Met meer dan vierhonderd belunits en de meest moderne toepassingen staan wij graag voor u klaar op onze vestigingen in Schagen en Zwolle.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Haal meer uit uw intelligente apparatuur

De stormachtige groei van het 'Internet of Things' (IoT) heeft geleid tot een groot aantal intelligente apparaten die in staat zijn om allerlei zaken in de gaten te houden, van auto's tot windturbines tot iemands gezondheid, waarbij de principes van M2M-communicatie (Machine-to-Machine) worden toegepast om gebruikers te voorzien van nuttige informatie.


Content Guru B.V. - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van ‘Magic Quadrant for Contact Center Infrastr

Amsterdam, 24 juni 2015 - Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report. Interactive Intelligence is wereldwijd leverancier van software en cloudservices voor collabaration, communications en customer engagement.


Interactive Intelligence - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Webinar op 13 juli door Beeckestijn Business School

Overweeg je in september te starten met een opleiding? Volg dan op 13 juli het proefcollege in de vorm van een webinar.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -