ComsysConnect

ComsysConnect is onderdeel van de Comsys Group, een van oorsprong Nederlands bedrijf. Comsys heeft in verschillende landen eigen vestigingen, waar reeds meer dan 28 jaar gewerkt wordt aan diensten waarbij telefonie en spraak een hoofdrol spelen. Voorbeelden hiervan zijn informatielijnen, kwaliteitsonderzoek of stemmen via de telefoon, maar te denken valt ook aan alert services of de inzet van SMS bij marketingacties. Comsys levert haar diensten en systemen wereldwijd aan diverse organisaties binnen uiteenlopende branches, van grote telecomoperators tot het midden -en kleinbedrijf.
Bekijk dit bedrijf >>

Interactive Intelligence

Interactive Intelligence
Bekijk dit bedrijf >>

Contact Center Live B.V.

Contact Center Live is dé partner voor het inrichten van een virtual ‘in de cloud’ contact center. Ons platform is volledig ‘in-de-cloud’ (SaaS) en biedt alle functionaliteiten op het gebied van telefonie (inboud & outbound), -mail, chat, social media en koppelingen voor Work Force Management, Quality Monitoring, Reporting en Kennisbank.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Aspect Software lanceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

• AspectPro is erop gericht Aspect’s wereldwijde channel ecosystem uit te breiden en nieuwe partnercompetenties toe te voegen • Het programma zal de marktpenetratie vergroten van Aspect’s oplossingen voor cloud en core interaction management, en workforce optimization


Aspect Software - Nieuws - donderdag 18 december 2014

Lees verder >>

 

Gratsi clinic: Customer journey mapping en het optimaliseren van de klantbeleving

Op vrijdag 30 januari van 13.00 - 16.00 uur, geeft Beeckestijn Business Shool samen met Kees Kerkvliet van TOTE-M een interessante clinic over Customer Journey Mapping.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 17 december 2014

Lees verder >>

 

Medewerkers voor het Wft examen laten slagen? 4 essentiële, praktische tips

Zoals veel mensen wel weten, is het Wft niet iets om licht op te vatten. Waar het slagingspercentage van 29,9% in Juni naar 48,4% in Oktober is gegaan, zijn er toch veel deelnemers die het Wft niet halen. Hoe kan je toch net dat beetje extra krijgen om toch voor het Wft examen te slagen?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 16 december 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -