CRM excellence

CRM excellence helpt organisaties hun klantverwachting te overtreffen, waarbij de focus ligt op commerciële processen. Hierdoor wordt de klantrelatie versterkt en het commercieel rendement verbeterd. Strategische en operationele CRM uitdagingen gaan wij graag aan.
Bekijk dit bedrijf >>

Webhelp Nederland B.V.

Beyond the limits
Bekijk dit bedrijf >>

Teleperformance

Teleperformance
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Carrièrekrant 5 is uit!

In de 5e editie van de Carrière-krant van Beeckestijn Business School leest u meer over achtergronden, nieuwe ontwikkelingen, onderzoeken en trends op het gebied van digital & online marketing, CRM, service management, customer experience, branding, customer insight, (online) communicatie, sales etc.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 21 januari 2015

Lees verder >>

 

CRKBO van Tele’Train Talent opnieuw verlengd

De verlenging van de Centraal Register Kort Beroeps Onderwijs (CRKBO) vond deze maand plaats. Deze registratie is natuurlijk onmisbaar voor het opstellen van een verantwoorde shortlist van opleidingsaanbieders en het borgen van kwaliteit.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 20 januari 2015

Lees verder >>

 

3 focuspunten voor authentiek klantcontact die je bedrijf naar nieuwe hoogtes tillen

Het valt niet te ontkennen dat bedrijven de noodzaak van klantcontact en klantenservice steeds meer en meer inzien. Met de komst van analytics tools en Big Data, wordt er ook steeds meer naar de klant gekeken.


Tele'Train Talent - Nieuws - woensdag 14 januari 2015

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -