BinnendoorS

BinnendoorS: klantcontact met menselijke maat , Human Contact Design. Training, coaching, ontwikkeling en inspiratie.
Bekijk dit bedrijf >>

Dimension Data Communications Nederland B.V.

Het is Dimension Data's passie om manieren te vinden voor het gebruik van ICT om de organisatie van onze klanten beter te laten werken. Wij zetten uw ambities om in prestaties.
Bekijk dit bedrijf >>

Pegamento

Pegamento contextual customer intelligence
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

Xerox behaalt als eerste in callcenterbranche vier ISO-certificeringen

Tilburg, 20 november 2014 – Xerox behaalt opnieuw vier ISO- certificeringen. Niet alleen in Nederland, maar ook in België, Tsjechië, Turkije en Suriname zijn de callcenters opnieuw ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 en ISO 27001 gecertificeerd.


Xerox - Nieuws - donderdag 20 november 2014

Lees verder >>

 

OBI4wan integreert radio & TV monitoring

Monitoring van berichtgeving rondom je organisatie, merk of producten en diensten is vanaf heden uitgebreid met monitoring van radio & TV bronnen. Door een samenwerking met Media Distillery is OBI4wan een van de eerste aanbieders in Nederland die volledige dekking voor verschillende mediabronnen realiseert.


OBI4wan - Nieuws - woensdag 19 november 2014

Lees verder >>

 

Customer Contact van Cendris en Social Service Congres goede combinatie

Op 27 november organiseert BBP het jaarlijkse Social Service Congres. Het service congres, voorheen bekend als Social Media Congres, vindt ditmaal plaats in de Kom te Nieuwegein. Customer Contact van Cendris sponsort de nieuwe opzet van het congres.


Cendris - Nieuws - dinsdag 18 november 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -