Cumula

Cumula
Bekijk dit bedrijf >>

Cvision B.V.

Cvision is gespecialiseerd in inrichting en optimalisatie van klantbediening.
Bekijk dit bedrijf >>

Klantcontact Monitor BV

Altijd weten wat uw klanten vinden en er direct van leren en verbeteren? Nog nooit was het zo eenvoudig om “de stem van de klant” uw organisatie binnen te krijgen. Door de Klantcontact Monitor kunt u nu volledig geautomatiseerd uw klanten bevragen op hun ervaringen met uw organisatie. Of het nu gaat over een product dienst of contactkanaal. Resultaten worden realtime, desgewenst op team- of medewerkerniveau zichtbaar via uw eigen online dashboard. Voorgedefinieerde analyses helpen u direct in beeld te krijgen waar verbeteringen mogelijk zijn.
Bekijk dit bedrijf >>

Nieuws in de Buyers' Guide

18 November 2014 Seminar 'Digital Engagement'

De 'end-to-end customer journey' - of het volledige traject dat een klant met uw bedrijf ervaart - wordt steeds complexer door de digitale wereld en de multi-channel contactpunten die daar uitvloeien. Klanten verwachten een consistente ervaring, welk kanaal ze dan ook gebruiken.


DDM Consulting - Nieuws - donderdag 30 oktober 2014

Lees verder >>

 

Video: Klantbehoud in de Moderne Tijd | Wft, Retentie Training | Tele'Train Talent

Tegenwoordig is klantbehoud en klanten tevreden stellen veel uitdagender. Vooral in de financiële dienstverlening. Klanten verlaten een bedrijf veel sneller dan voorheen. Maar hoe kan je tegenwoordig klanten acquireren? Of behouden? Of klanten die hebben aangegeven niet meer te willen blijven ombuigen tot loyale klanten?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 28 oktober 2014

Lees verder >>

 

New Study Shows 62% of Shoppers Want to Chat with Brands on Mobile Devices

Moxie Unveils Mobile Chat Solution to Drive Sales and Engage Customers Across the Entire Digital Journey this Holiday Season


Moxie Software - Nieuws - woensdag 22 oktober 2014

Lees verder >>

 


- Welkom bij de Telecommerce Buyers’ Guide - RSS feed

Telecommerce Buyers’ Guide

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen.

De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten - relaties die de individuele klant wil nastreven, via alle kanalen, op een consistente manier. In essentie is dat het thema van de Telecommerce Media.

Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie vindt u op de Telecommerce Buyers’Guide – snel en eenvoudig.


- Actuele vacatures -