Leveranciers

Leveranciersoverzicht van de buyers' guide

Zoeken


Bosch Communication Center


Bosch Communication Center

Meer informatie >>

brightONE IT Services


brightONE IT Services (voorheen: Tieto) is expert in het verbeteren van interacties tussen klant en bedrijf. We geloven in omnichannel klantinteractie: een optimale klantbeleving ongeacht het moment van de interactie en het gekozen kanaal. Een klantbeleving die ook consistent blijft bij overgangen tussen kanalen zoals het internet, mobiel, social media, telefoon en face-to-face.

Meer informatie >>

BRW Groep


BRW Groep richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van klantcontact en streeft naar een optimaal evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid.

Meer informatie >>

BRW Groep


BRW Groep richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van klantcontact en streeft naar een optimaal evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid.

Meer informatie >>

BRW Groep


BRW Groep richt zich op het ontwikkelen, verbeteren en besturen van klantcontact en streeft naar een optimaal evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid.

Meer informatie >>

BSG


BSG contact is de specialist in commercieel klantcontact. Vanuit vijf contact centers voeren wij innovatieve customer lifecycle management programma’s uit die in het teken staan van het vinden, verleiden, verdiepen en vasthouden van klanten in de zakelijke en consumenten markt. Onze integrale en gefocuste multi-channel aanpak biedt een onderscheidend resultaat, met begrip voor uw budget.

Meer informatie >>

BSG


BSG contact is de specialist in commercieel klantcontact. Vanuit vijf contact centers voeren wij innovatieve customer lifecycle management programma’s uit die in het teken staan van het vinden, verleiden, verdiepen en vasthouden van klanten in de zakelijke en consumenten markt. Onze integrale en gefocuste multi-channel aanpak biedt een onderscheidend resultaat, met begrip voor uw budget.

Meer informatie >>

Calway Nederland B.V.


Calway Nederland is leverancier en ontwikkelaar van CallPro, een complete oplossing voor beheer, scripting, agendaplanning, online kalender, bel-me-niet, fulfillment, integratie met workforce planning en real-time rapportages. Op het gebied van CTI-integratie biedt CallPro preview-, auto- en predictive dialing. Hierdoor belt CallPro op een efficiente wijze en worden de niet effectieve gesprekken automatisch verwerkt. Terugbelafspraken worden door CallPro met prioriteit aangeboden bij de juiste agent op het afgesproken tijdstip.

Meer informatie >>

Calway Nederland B.V.


Calway Nederland is leverancier en ontwikkelaar van CallPro, een complete oplossing voor beheer, scripting, agendaplanning, online kalender, bel-me-niet, fulfillment, integratie met workforce planning en real-time rapportages. Op het gebied van CTI-integratie biedt CallPro preview-, auto- en predictive dialing. Hierdoor belt CallPro op een efficiente wijze en worden de niet effectieve gesprekken automatisch verwerkt. Terugbelafspraken worden door CallPro met prioriteit aangeboden bij de juiste agent op het afgesproken tijdstip.

Meer informatie >>

Calway Nederland B.V.


Calway Nederland is leverancier en ontwikkelaar van CallPro, een complete oplossing voor beheer, scripting, agendaplanning, online kalender, bel-me-niet, fulfillment, integratie met workforce planning en real-time rapportages. Op het gebied van CTI-integratie biedt CallPro preview-, auto- en predictive dialing. Hierdoor belt CallPro op een efficiente wijze en worden de niet effectieve gesprekken automatisch verwerkt. Terugbelafspraken worden door CallPro met prioriteit aangeboden bij de juiste agent op het afgesproken tijdstip.

Meer informatie >>
1 2 3 4 5  ...