Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Oplossing voor Nek- en Schouderklachten

Nek- en schouderklachten zijn één van de meest voorkomende lichamelijke klachten, zeker bij mensen met een zittend beroep zoals call agent medewerkers. Met een elektrische massagestoel kunt u een eenvoudige , concrete en betaalbare oplossing bieden, die ook nog een zeer gewaardeerd word door medewerkers.


Alles over Nek en Schouder klachten : TotalSeat - Nieuws - woensdag 23 april 2014

Lees verder >>

 

22-05 | Seminar Retentie 2.0

Op donderdag 22 mei organiseert Tele’Train Talent een bijeenkomst ‘Retentie 2.0’. In één middag nemen we je mee in onze visie op retentie. Maar ook creëren we een moment waarop we praktijkkennis uitwisselen, ingaan op slimme werkvormen en met elkaar kijken naar de inhoud van het vak.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 15 april 2014

Lees verder >>

 

SAV Credit kiest na insourcing contactcenter voor Aspect Software’s Workforce Management

Gespecialiseerde creditcard dienstverlener innoveert workforce management software in nieuw aangeschaft contactcenter


Aspect Software - Nieuws - dinsdag 15 april 2014

Lees verder >>

 

Win een gratis metamorfose voor het contact center

Amsterdam, 9 april 2014 – Kans maken op een complete metamorfose van het contactcenter kan nog tot en met 30 april 2014.


Interactive Intelligence - Nieuws - donderdag 10 april 2014

Lees verder >>

 

Interaction Decisions gaat stap verder dan forecasting

Interactive Intelligence lanceert Interaction Decisions tijdens Multichannel 2014


Interactive Intelligence - Nieuws - donderdag 10 april 2014

Lees verder >>

 

22-05 | Seminar Retentie 2.0

Klantretentie is een van de belangrijkste factoren voor de winstgevendheid van een onderneming, nu en in de toekomst. Het is daarom vreemd dat klantretentie in de praktijk niet zoveel aandacht krijgt. De klant moet ‘centraal staan’, wordt veelal geroepen, maar staat het niet elke week op de agenda.


Tele'Train Talent - Nieuws - donderdag 10 april 2014

Lees verder >>

 

De KCM meet klanttevredenheid bij de gemeente Groningen

De gemeente Groningen heeft voor het meten van haar klantcontacten voor de KCM gekozen.


Klantcontact Monitor BV - Nieuws - woensdag 2 april 2014

Lees verder >>

 

08-05 || HR Intervisie: Operatie vs. Strategie

Op donderdag 8 mei organiseert Tele’Train Talent een nieuwe HR intervisie. Tijdens deze sessie van de HR intervisie kijken we naar het spanningsveld tussen de operatie en de strategie.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 1 april 2014

Lees verder >>

 

25e CUSTOMER JOURNEY MAPPING WORKSHOP BIJ TOTE-M

Op donderdag 24 april organiseert TOTE-M haar 25e workshop op rij !


TOTE-M - Nieuws - dinsdag 1 april 2014

Lees verder >>

 

Teamleiders.nu groeit op internationaal vlak

Bij binnenkomst ruik je de verse verf nog bij Teamleiders.nu in Zeist. Per 1 april zijn ze verhuisd naar een nieuwe locatie. Directeur Erik Wubbolt: “dit pand is moderner en heeft meer parkeerruimte voor onze klanten en leveranciers, daarnaast hebben we nu meer meters voor lagere maandlasten.”


Teamleiders.nu - Nieuws - maandag 31 maart 2014

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...