Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Tele'Train Talent ondersteunt DELTA met Klantgerichtheid vanuit de strategie

De strategie van DELTA is om de verbinding met haar klanten op te zoeken en het dagelijks leven voor hen comfortabeler te maken. Dit vereist van alle medemerkers, op elk niveau, een houding die gestoeld is op persoonlijk contact. Met de ondersteuning van Tele’Train Talent op het gebied van coaching en trainingen zet DELTA daarvoor de juiste stappen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 

“Customer Contact gaat vroeg of laat naar de cloud. Dan kun je maar beter bij de eersten zijn.”

Vooral voor kleine en middelgrote bedrijven is het aantrekkelijk om hun contactcenter naar de cloud te brengen. Zeker als de IT-resources en -budgetten beperkt zijn, is de cloud een goed alternatief omdat je geen complexe infrastructuur hoeft op te zetten en te onderhouden en je beter controle hebt op de maandelijkse kosten.


Aspect Software - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 

Face the Disruption: Cloud Customer Contact - seminar 17 september

Aspect Software en DDM Consulting hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service. Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.


Aspect Software - Nieuws - vrijdag 15 augustus 2014

Lees verder >>

 

Effectieve Webcare als persoonlijk verlengstuk van de organisatie

Voor veel bedrijven is webcare onderdeel van de diensten die aangeboden worden. Maar hoe goed sluit dit op het bedrijf zelf aan? Wat houdt goede webcare eigenlijk in?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 12 augustus 2014

Lees verder >>

 

TOTE-M WORKSHOP CUSTOMER JOURNEY MAPPING

Op 4 september 2014 wordt door TOTE-M voor de 27e keer de succesvolle Workshop Customer Journey Mapping georganiseerd.


TOTE-M - Nieuws - dinsdag 12 augustus 2014

Lees verder >>

 

Interactive Intelligence ziet cloud-toekomst zonnig in

Resultaten tweede kwartaal 2014 – al meer dan helft orders is voor cloud


Interactive Intelligence - Nieuws - maandag 11 augustus 2014

Lees verder >>

 

Santander Consumer Finance investeert in klantcontact

Overstap naar Customer Interaction Center van Interactive Intelligence


Interactive Intelligence - Nieuws - maandag 11 augustus 2014

Lees verder >>

 

Tele’Train Talent krijgt wederom Cedeo-erkenning

Tele’Train Talent heeft opnieuw haar Cedeo-erkenning voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen voor de komende twee jaar toegekend gekregen. De Cedeo-erkenning is onmisbaar voor het opstellen van een verantwoorde shortlist van opleidingaanbieders.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 5 augustus 2014

Lees verder >>

 

Wat gaat u doen tegen nek – schouder – rugklachten?

Meer en meer medewerker ondervinden last van nek – schouder - rugklachten als gevolg van verkeerde zithouding, werkdruk en gebrek aan ontspanning en beweging. Ruim 80% van de Nederlanders zegt last te hebben van genoemde klachten, een deel daarvan ervaart dagelijks de ongemakken ervan.


Alles over Nek en Schouder klachten : TotalSeat - Nieuws - dinsdag 5 augustus 2014

Lees verder >>

 

Plantronics wint Frost & Sullivan Global Market Share Leadership Award

Plantronics (NYSE: PLT) heeft de 2014 Market Share Leadership Award ontvangen van Frost & Sullivan vanwege zijn groei en innovatie in de categorie contactcenter- en kantoorheadset.


Plantronics - Nieuws - maandag 4 augustus 2014

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...