Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Bestaat Maakbaar Leiderschap? | 5 expert tips om leiderschap toe te passen

Leiderschap en management worden vaak als hetzelfde bestempeld. Leiderschap is echter niet alleen voorbestemd voor management, maar is in een ieder geworteld. Paul Roodnat, Trainer Consultant bij Tele'Train Talent vertelt in zijn blog dat leiderschap begint bij leiding geven aan jezelf.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 2 september 2014

Lees verder >>

 

CRMin1Day: hét event voor CRM & Customer Experience op 18 september.

Op donderdag 18 september vindt CRMin1Day plaats in ;t Spant in Bussum; de grootste studiedag op het gebied van klantgericht management, CRM en Customer Experience. In 1 dag weer helemaal op de hoogte van de laatste strategieën, praktijkervaringen en trends.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 27 augustus 2014

Lees verder >>

 

Bouwen aan klantloyaliteit? Meer leren over groepswerk? Je WFT-kennis vergroten?

De Tele'Train Talent nieuwsbrief van augustus is online! Lees hier alles over onder andere de WFT acadamy brochure, bouwen aan klantloyaliteit, tips voor groepswerk en meer.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 26 augustus 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent ondersteunt DELTA met Klantgerichtheid vanuit de strategie

De strategie van DELTA is om de verbinding met haar klanten op te zoeken en het dagelijks leven voor hen comfortabeler te maken. Dit vereist van alle medemerkers, op elk niveau, een houding die gestoeld is op persoonlijk contact. Met de ondersteuning van Tele’Train Talent op het gebied van coaching en trainingen zet DELTA daarvoor de juiste stappen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 

“Customer Contact gaat vroeg of laat naar de cloud. Dan kun je maar beter bij de eersten zijn.”

Vooral voor kleine en middelgrote bedrijven is het aantrekkelijk om hun contactcenter naar de cloud te brengen. Zeker als de IT-resources en -budgetten beperkt zijn, is de cloud een goed alternatief omdat je geen complexe infrastructuur hoeft op te zetten en te onderhouden en je beter controle hebt op de maandelijkse kosten.


Aspect Software - Nieuws - dinsdag 19 augustus 2014

Lees verder >>

 

Face the Disruption: Cloud Customer Contact - seminar 17 september

Aspect Software en DDM Consulting hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service. Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.


Aspect Software - Nieuws - vrijdag 15 augustus 2014

Lees verder >>

 

Effectieve Webcare als persoonlijk verlengstuk van de organisatie

Voor veel bedrijven is webcare onderdeel van de diensten die aangeboden worden. Maar hoe goed sluit dit op het bedrijf zelf aan? Wat houdt goede webcare eigenlijk in?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 12 augustus 2014

Lees verder >>

 

Interactive Intelligence ziet cloud-toekomst zonnig in

Resultaten tweede kwartaal 2014 – al meer dan helft orders is voor cloud


Interactive Intelligence - Nieuws - maandag 11 augustus 2014

Lees verder >>

 

Santander Consumer Finance investeert in klantcontact

Overstap naar Customer Interaction Center van Interactive Intelligence


Interactive Intelligence - Nieuws - maandag 11 augustus 2014

Lees verder >>

 

Tele’Train Talent krijgt wederom Cedeo-erkenning

Tele’Train Talent heeft opnieuw haar Cedeo-erkenning voor Maatwerk Bedrijfsopleidingen voor de komende twee jaar toegekend gekregen. De Cedeo-erkenning is onmisbaar voor het opstellen van een verantwoorde shortlist van opleidingaanbieders.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 5 augustus 2014

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...