Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

18 November 2014 Seminar 'Digital Engagement'

De 'end-to-end customer journey' - of het volledige traject dat een klant met uw bedrijf ervaart - wordt steeds complexer door de digitale wereld en de multi-channel contactpunten die daar uitvloeien. Klanten verwachten een consistente ervaring, welk kanaal ze dan ook gebruiken.


DDM Consulting - Nieuws - donderdag 30 oktober 2014

Lees verder >>

 

Video: Klantbehoud in de Moderne Tijd | Wft, Retentie Training | Tele'Train Talent

Tegenwoordig is klantbehoud en klanten tevreden stellen veel uitdagender. Vooral in de financiële dienstverlening. Klanten verlaten een bedrijf veel sneller dan voorheen. Maar hoe kan je tegenwoordig klanten acquireren? Of behouden? Of klanten die hebben aangegeven niet meer te willen blijven ombuigen tot loyale klanten?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 28 oktober 2014

Lees verder >>

 

New Study Shows 62% of Shoppers Want to Chat with Brands on Mobile Devices

Moxie Unveils Mobile Chat Solution to Drive Sales and Engage Customers Across the Entire Digital Journey this Holiday Season


Moxie Software - Nieuws - woensdag 22 oktober 2014

Lees verder >>

 

Quality Contacts zet zich in voor Het Vergeten Kind

Op maandagavond 27 oktober a.s. vanaf 21.30 laat RTL 4 dromen van honderden vergeten kinderen in vervulling gaan tijdens de twee uur durende live-show: ‘RTL 25jaar: Het Vergeten Kind’ die, geheel in het teken staat van het goede doel. Tijdens de uitzending vangt Quality Contacts het inkomende telefoonverkeer op.


Quality Contacts - Nieuws - woensdag 22 oktober 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent Event: Future of Learning - ‘Slimme keuzes in een veranderlijk leerklimaat’

Voor een optimale ontwikkeling van uw talenten is de inzet van innovatieve leervormen bijna niet meer weg te denken binnen de organisatie. Door slimme keuzes te maken in online / offline leren kun je als organisatie o.a. inspelen op de steeds grotere vraag naar flexibiliteit en lagere opleidingskosten. Maar vooral een hoger leerrendement.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 21 oktober 2014

Lees verder >>

 

Telecats start dochteronderneming in Oostenrijk

Sinds donderdag 16 oktober is Telecats GmbH in Wenen een feit. Telecats levert al enige tijd IVR en VoIP diensten en technologie aan enkele klanten in Oostenrijk. De extra kansen die gezien worden, hebben geleid tot het besluit om een dochteronderneming in Oostenrijk te starten.


Telecats - Nieuws - dinsdag 21 oktober 2014

Lees verder >>

 

Xerox sluit meerjarige overeenkomst met Interactive Intelligence

Amsterdam, 20 oktober 2014 - Xerox heeft een overeenkomst getekend voor de uitbreiding van het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence in de hele organisatie in Europa. Het KPN Customer Experience Team draagt zorg voor de projectuitvoering en de hosting gebeurt vanuit de state of the art KPN datacenters.


Interactive Intelligence - Nieuws - maandag 20 oktober 2014

Lees verder >>

 

UITNODIGING - Genesys & DDM Consulting - Digital Engagement - 18 november 2014

Op dinsdag 18 november vanaf 13u30 nodigen wij u uit voor een event rond Digital Engagement. AANMELDEN: http://goo.g/MmasYo


Genesys B.V. - Nieuws - vrijdag 17 oktober 2014

Lees verder >>

 

Customer Contact van Cendris sponsor van B2B E-commerce congres

Na een succesvol eerste jaar wordt dit jaar wederom B2B E-commerce georganiseerd en ditmaal is het contact center van Cendris op 28 oktober één van de sponsoren.


Cendris - Nieuws - dinsdag 14 oktober 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent Hanteert Praktische Aanpak met Communicatietrainingen

Door een persoonlijke, mensgerichte, maar praktische aanpak en meer dan 17 jaar ervaring in het werkveld van zowel offline als online klantcontact, hanteert Tele’Train Talent een unieke praktische aanpak met trainingen en opleidingen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 14 oktober 2014

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...