Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Service content als basis van Klantcontact: Wat is het?

Klantenservice bestaat in veel vormen. Het gedrag van de klant is tegenwoordig enorm anders ten opzichte van een aantal jaar terug. Een klant wil gemak. Het liefst zijn of haar vraag in één keer goed. Maar hoe kan uw organisatie hier op inspelen? Door de klant met service content te faciliteren, is de basislaag van uw klantcontact al gelegd.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 7 juli 2015

Lees verder >>

 

Nationaal Ouderenfonds benut Cloud Contact Center optimaal

Het Nationaal Ouderenfonds is een nieuw initiatief gestart om ouderen die in een sociaal isolement leven hen uit dit isolement te halen. Nederland telt ruim 1 miljoen eenzame ouderen, van wie een kwart maar eens in de twee weken iemand spreekt. De organisatie begon onlangs een pilot samen met KPN en haar partner Content Guru en de Vriendenloterij, genaamd de Zilverlijn.


Content Guru B.V. - Nieuws - dinsdag 7 juli 2015

Lees verder >>

 

Haal meer uit uw intelligente apparatuur

De stormachtige groei van het 'Internet of Things' (IoT) heeft geleid tot een groot aantal intelligente apparaten die in staat zijn om allerlei zaken in de gaten te houden, van auto's tot windturbines tot iemands gezondheid, waarbij de principes van M2M-communicatie (Machine-to-Machine) worden toegepast om gebruikers te voorzien van nuttige informatie.


Content Guru B.V. - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant van ‘Magic Quadrant for Contact Center Infrastr

Amsterdam, 24 juni 2015 - Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report. Interactive Intelligence is wereldwijd leverancier van software en cloudservices voor collabaration, communications en customer engagement.


Interactive Intelligence - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Webinar op 13 juli door Beeckestijn Business School

Overweeg je in september te starten met een opleiding? Volg dan op 13 juli het proefcollege in de vorm van een webinar.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Nextel wordt Elite Partner van Interactive Intelligence

Wommelgem, Belgie -25 juni 2015 -- Nextel is Elite Partner geworden van Interactive Intelligence, internationale leverancier van software voor klantcontact en contact centers. De status van Elite Partner wordt toegewezen aan resellers die voldoen aan de hoge eisen voor certificering van sales, technologie en support.


Interactive Intelligence - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Unicef en Cendris slaan handen in één

Op woensdag 1 juli om 20.25 uur slaan de TROS, Ivo Niehe, Unicef en Customer Contact van Cendris opnieuw de handen in elkaar om leden te werven voor Unicef. Op locatie Leeuwarden en Breda verzorgt Cendris de telefonische opvang van deze speciale avond.


Cendris - Nieuws - woensdag 1 juli 2015

Lees verder >>

 

Grote behoefte aan vergroten werkgerelateerde kennis

Uit onderzoek van Markteffect onder ruim 600 werknemers in Nederland blijkt dat circa 35% behoefte heeft om een opleiding of training te volgen om werkgerelateerde kennis op peil te houden of actueel te blijven.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 30 juni 2015

Lees verder >>

 

EarlyBridge introduceert het EarlyBridge Training Reinforcement programma

Nieuw opgedane kennis en vaardigheden vervagen snel nadat deelnemers een training hebben afgerond. Om maximale impact met een training te bereiken, moet deze na verloop van tijd worden geborgd.


EarlyBridge - Nieuws - dinsdag 30 juni 2015

Lees verder >>

 

Videoblog: vijf vragen over klantcontact

Eric Hartmans, expert klantcontact bij Content Guru, geeft in deze video antwoorden op vragen die leven in de markt van klantcontact en contactcenters. Een goed klantcontact is, of het nu binnen of buiten de organisatie is, van groot belang voor de perceptie van uw bedrijf.


Content Guru B.V. - Nieuws - donderdag 25 juni 2015

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...