Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

PBS: 10 juni 2015: Workshop: webcare, meer dan online klantcontact

Benieuwd naar welke rol sociale media spelen in klantcontact en hoe u hier gebruik van kunt maken? Volg dan nu de workshop Webcare, meer dan online klantcontact!


Philipse Business School - Nieuws - woensdag 20 mei 2015

Lees verder >>

 

Gemeente Súdwest-Fryslân en Telecats implementeren “terugbellen op afspraak” tijdens drukte

De gemeente Súdwest-Fryslân maakt sinds kort gebruik van de module “terugbellen op afspraak” van Telecats. Zij is daarmee de eerste gemeente die gebruik maakt van deze KlantContactCenter module.


Telecats - Nieuws - woensdag 20 mei 2015

Lees verder >>

 

Nieuwe opleiding rondom Customer Centricity (postdoctoraal)

De klant echt centraal zetten in uw organisatie en strategie, dat is waar het om draait bij Customer Centricity. Maar hoe organiseert u dat in bedrijfsprocessen, verkoop, marketing en service? Dat is ook de rode draad van de nieuwe postdocorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap die in september 2015 start bij Beeckestijn Business School.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 20 mei 2015

Lees verder >>

 

Betere klantenservice, grotere snelheid en lagere kosten: Lees het verhaal van Mijndomein

Mijndomein heeft de basis gelegd voor het registreren van website-domeinen. De groep klanten van Mijndomein werd echter zo groot en breed dat er behoefte ontstond aan een laagdrempelige en eenvoudige manier van communiceren. Dit is waar de hulp van Tele’Train Talent werd ingeschakeld. Download de gratis klantcase!


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 19 mei 2015

Lees verder >>

 

Digital experience als onderdeel van uw customer journey

Graag nodigen wij u uit op vrijdag 12 juni van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School voor een inspirerende clinic over 'digital experience'. Klanten zijn altijd online en beter geïnformeerd dan vroeger. Uw klanten hebben hoge verwachtingen! Begrijpt u hun unieke ‘customer journey’?


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 13 mei 2015

Lees verder >>

 

SfCM: Quality Management for All

Klantinteracties worden steeds belangrijker. Klanten verwachten een hoogwaardige klantbeleving via alle kanalen tijdens de gehele customer journey. Organisaties passen kwaliteitsmanagement toe om aan de eisen en wensen van de klant tegemoet te komen en deze kwaliteit zo goed mogelijk te borgen.


School for Customer Management - Nieuws - woensdag 13 mei 2015

Lees verder >>

 

Quest naar een Klantgerichte Organisatie

Men kan tegenwoordig geen artikel lezen zonder overspoeld te worden met termen als: customer excellence, customer experience, customer intimacy. De ambitie van bedrijven om de klant centraal te stellen is groter dan ooit. Maar staat de klant nu dan ook echt centraal?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 12 mei 2015

Lees verder >>

 

Start voor de zomer nog met een opleiding!

Bij Beeckestijn Business School gaan diverse opleidingen nog in mei van start! Zo maak je voor de zomervakantie nog een goed begin met de volgende stap in jouw carrière! Waarom wachten tot na de zomervakantie?


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 6 mei 2015

Lees verder >>

 

PBS: Per direct een training met resultaat nodig?

Geen wereld is zo dynamisch als de wereld van klantcontact. Dit brengt regelmatig druk met zich mee. Door de steeds veeleisender wordende klant worden er steeds meer competenties verwacht van onze klantcontactprofessional. Daarnaast verwachten werkgevers optimaal rendement uit ieder (service) contact.


Philipse Business School - Nieuws - woensdag 6 mei 2015

Lees verder >>

 

SFCM: Nog enkele plaatsen beschikbaar!

Op 11 mei 2015 start er een nieuwe leergang van de Post HBO Registeropleiding Multichannel Contactcenter Management. Speciaal ontwikkeld voor ambitieuze contactcenter managers die willen doorgroeien naar een customer management positie. Pakt u de regie over de klantervaring? We hebben nog een aantal plaatsen beschikbaar!


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 28 april 2015

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...