Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Think & grow digital: hoe floreer je binnen een organisatie in het digitale tijdperk?

Graag nodigen we u uit op vrijdagochtend 13 maart 2015 voor een boekpresentatie en uitgebreide toelichting van het boek 'Think and Grow Digital'. Dit boek is geschreven door Head of Digital Transformation van Google, Joris Merks-Benjaminsen.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 4 maart 2015

Lees verder >>

 

SFCM: startdata Customer Management​ opleidingen

Pakt u de regie over de klantervaring? En wilt u uzelf ontwikkelen tot de Customer Management Professional van de toekomst? Kijk dan eens naar onze erkende Customer Management opleidingen. Alle opleidingen van School for Customer Management zijn goed in te passen in uw werkweek en kunnen modulair gevolgd worden!


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 3 maart 2015

Lees verder >>

 

Real life crisismonitoring door ‘tijdreizen’ met de CrisisSimulator

Vandaag lanceert OBI4wan de CrisisSimulator. Daarmee is het mogelijk om de tijd op social media terug te zetten om real life crises opnieuw af te laten spelen. Dit biedt bedrijven de mogelijkheid om zich, op basis van échte data, voor te bereiden op de online dynamiek tijdens incidenten als een grote brand, zedenzaak of voetbalrel.


OBI4wan - Nieuws - dinsdag 3 maart 2015

Lees verder >>

 

ORGANISATIES: INVESTEER IN DIGITALE KLANTINTERACTIE OF MIS DE BOOT

Organisaties die de komende twee jaar niet investeren in digitale kanalen voor klantinteractie – zoals webchat, social media, sms, smartphones, mobiele apps en video – lopen het risico dat klanten overstappen naar concurrenten die dit wel doen.


Dimension Data Communications Nederland B.V. - Nieuws - woensdag 25 februari 2015

Lees verder >>

 

PBS: Weet de droge theorie van WFT Basis 'kletsnat' te brengen

Hoge druk op het halen van de WFT-examens zorgt voor onzekerheid binnen de bank- en/of verzekeringsbranche. Door de hoeveelheid theorie is het voor de meeste adviseurs een flinke uitdaging om alle stof eigen te maken. Lage slagingspercentages hebben tot gevolg dat een grote groep mensen telkens weer opnieuw in de zenuwen zit.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 24 februari 2015

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent introduceert het SmartCenter concept

Klanten zijn niet alleen mondiger, maar ook veeleisender geworden, zij verwachten een snel en correct antwoord, ongeacht het kanaal. Maar waar te beginnen? Niet iedere organisatie beschikt over de capaciteit, kennis of middelen om de klant optimaal te bedienen. Wanneer dit het geval is, kan Tele’Train Talent helpen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 24 februari 2015

Lees verder >>

 

Facilitair contact center IPG Contact Solutions internationaal live met communicatieplatform CIC

Amsterdam, 20 februari 2015 – IPG Contact Solutions, het grootste facilitaire contact center van België, is eind 2014 live gegaan met het nieuwe communicatieplatform Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence. In de komende tijd gaat CIC geimplementeerd worden in alle 10 vestigingen van IPG Contact Solutions.


Interactive Intelligence - Nieuws - vrijdag 20 februari 2015

Lees verder >>

 

26 Maart 2015 Seminar ‘Omnichannel Customer Service Uit De Cloud’

Cloud biedt geweldige mogelijkheden voor schaalbare en flexibele customer service. Maar er is veel kaf onder het koren. Waarop moet u letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur?


DDM Consulting - Nieuws - donderdag 19 februari 2015

Lees verder >>

 

Hoe digital & social is het Nederlandse bedrijfsleven’?

In hoeverre zijn Nederlandse organisaties ‘digital’ in hun marketingstrategie en -activiteiten? Deze vraag staat centraal in het onderzoek dat researcher Egbert Jan van Bel afgelopen najaar voor de 3e keer uitvoerde samen met Service Check.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 18 februari 2015

Lees verder >>

 

Xerox presenteert customer care innovaties op CCW 2015

Tilburg, 17 februari 2015 – Xerox zal tijdens de Call Center World (CCW) in Berlijn op 24, 25 en 26 februari haar portfolio presenteren op het gebied van customer care. CCW is de grootste Europese beurs op dit gebied met meer dan 250 exposanten uit 15 landen.


Xerox - Nieuws - woensdag 18 februari 2015

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...