Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Webcare, het klantcontactkanaal van de toekomst of...?

Webcare is niet meer weg te denken uit het vakgebied van Customer Management. De groei van de afgelopen jaren is al bijna net zo indrukwekkend als de groei van Social Media. Waar iemand vroeger zijn ongenoegen uitte via mail, telefoon óf in een klachtenbrief wordt nu het gevoel van de klant in korte bewoordingen ineens zichtbaar voor complete bevolkingsgroepen.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 21 april 2015

Lees verder >>

 

5 simpele stappen om de beste klantcontact medewerkers te vinden

In deze tijd is het vinden van goede klantcontact medewerkers belangrijker dan ooit tevoren. Met het veranderlijke gedrag van klanten, is het hebben goede klantcontact medewerkers dan ook een must. Des de meer redenen om de juiste match te vinden! Klantcontact medewerkers vinden kan met behulp van deze 5 simpele stappen.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 21 april 2015

Lees verder >>

 

De status van Twitter webcare in NL #infographic

Webcare is in Nederland bijna gemeengoed geworden. Duizenden organisaties tweeten er lustig op los en zoeken de interactie met het online publiek op. Maar hoe actief zijn Nederlandse organisaties met webcare via Twitter? Hoe vaak en hoe snel wordt er gemiddeld gereageerd?


OBI4wan - Nieuws - vrijdag 17 april 2015

Lees verder >>

 

4 aandachtspunten voor een slimme Omnichannel Klantenservice

Iedereen heeft het er tegenwoordig over: multichannel is passé, het gaat nu om omnichannel klantenservice. De samenwerking en eenduidige klantbeleving op alle losse kanalen wordt met de komst van nieuwe technologie belangrijker dan ooit. Maar wat komt er nou kijken bij een slimme omnichannel klantenservice? Wij zetten 4 punten op een rij.


Tele'Train Talent - Nieuws - woensdag 15 april 2015

Lees verder >>

 

Masterclass Online Marketing & Social Media in Retail

Nog nooit zijn er in retail zoveel faillissementen geweest, vooral als gevolg van een verschuiving van offline naar online. Toch zijn er juist nu ook kansen voor die bedrijven en ondernemers die in de retail-markt succesvol aan de slag gaan met online media en proberen hun winkel om te turnen in een omni-channel gevechtsmachine. Dat zijn de winnaars van morgen.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 15 april 2015

Lees verder >>

 

SfCM: START 11 MEI: Registeropleiding Multichannel Contactcenter Management (Post HBO)

Op 11 mei 2015 start er een nieuwe leergang van de Registeropleiding Multichannel Contactcenter Management. Deze Post HBO opleiding van School for Customer Management is speciaal ontwikkeld voor ambitieuze managers, teamleiders en supervisors in klantcontactorganisaties die willen doorgroeien naar een customer management positie.


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 14 april 2015

Lees verder >>

 

Nieuw! Training: Customer Experience Management (CXM) in de praktijk

Heeft u ook veel zin om aan de slag te gaan met de beleving van uw klanten maar heeft u nog niet direct een idee waar te beginnen en volgens welke methodiek?


BRW Groep - Nieuws - dinsdag 14 april 2015

Lees verder >>

 

Clinic: Klantbeleving in omnichannel retail

Graag nodigen wij u uit voor de clinic 'Klantbeleving in omnichannel retail' (gratis) door Mike Hoogveld op vrijdag 22 mei van 09.30 - 11.30 bij Beeckestijn Business School in Leusden.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 8 april 2015

Lees verder >>

 

PBS: Per direct een training met resultaat nodig?

Geen wereld is zo dynamisch als de wereld van klantcontact. Dit brengt regelmatig druk met zich mee. Door de steeds veeleisender wordende klant worden er steeds meer competenties verwacht van onze klantcontactprofessional. Daarnaast verwachten werkgevers optimaal rendement uit ieder (service) contact.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 7 april 2015

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent helpt Mijndomein.nl voor grotere klanttevredenheid en behalen van doelstellingen

Mijndomein is de marktleider betreft het registreren van websites. Het bedrijf heeft dan ook de basis gelegd voor de digitale manier waarop we tegenwoordig domeinnamen registreren. De groep klanten van Mijndomein werd echter zo groot en breed dat er behoefte ontstond aan een eenvoudige manier van communiceren. Dit is waar de hulp van Tele’Train Talent werd ingeschakeld.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 7 april 2015

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...