Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Mobiel klantcontact: Aspect Software annonceert Mobily Suite, WebRTC platform

De Aspect Mobility Suite is een suite van acht oplossingen die mobiele klantenservice integreert met de bestaande contactcenter infrastructuur. De applicaties worden aangeboden via de Aspect Innovation Exchange.


Aspect Software - Nieuws - donderdag 27 november 2014

Lees verder >>

 

Sennheiser D 10 series product release

Sennheiser extends wireless headset portfolio with D 10 Series DECT headsets, bringing the flexibility and freedom of wireless communications to even more office users


Sennheiser Benelux - Nieuws - woensdag 26 november 2014

Lees verder >>

 

Proactief en Persoonlijk meer uit Klantenservice halen

Er valt veel meer waarde uit klantenservice te behalen. Zowel offline als online. Maar waar komt die waarde uit? Wat maakt voor een klant (en uiteindelijk voor een bedrijf) nu het verschil? Een proactieve, persoonlijke houding. Lees hier hoe:


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 25 november 2014

Lees verder >>

 

Esther Maatje versterkt team EaryBridge

Esther Maatje heeft zich als senior consultant bij het team van EarlyBridge gevoegd.


EarlyBridge - Nieuws - dinsdag 25 november 2014

Lees verder >>

 

Xerox behaalt als eerste in callcenterbranche vier ISO-certificeringen

Tilburg, 20 november 2014 – Xerox behaalt opnieuw vier ISO- certificeringen. Niet alleen in Nederland, maar ook in België, Tsjechië, Turkije en Suriname zijn de callcenters opnieuw ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 en ISO 27001 gecertificeerd.


Xerox - Nieuws - donderdag 20 november 2014

Lees verder >>

 

OBI4wan integreert radio & TV monitoring

Monitoring van berichtgeving rondom je organisatie, merk of producten en diensten is vanaf heden uitgebreid met monitoring van radio & TV bronnen. Door een samenwerking met Media Distillery is OBI4wan een van de eerste aanbieders in Nederland die volledige dekking voor verschillende mediabronnen realiseert.


OBI4wan - Nieuws - woensdag 19 november 2014

Lees verder >>

 

Customer Contact van Cendris en Social Service Congres goede combinatie

Op 27 november organiseert BBP het jaarlijkse Social Service Congres. Het service congres, voorheen bekend als Social Media Congres, vindt ditmaal plaats in de Kom te Nieuwegein. Customer Contact van Cendris sponsort de nieuwe opzet van het congres.


Cendris - Nieuws - dinsdag 18 november 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent maakt nieuwe Workforce Management Leergang data bekend

In onze branche is het belangrijk dat de klant op elk gewenst tijdstip en via elk kanaal zijn klantvraag goed beantwoord ziet. Het Workforce Management (WFM) proces speelt hierin een cruciale rol, zeker nu het aantal contactkanalen toeneemt. Het is dan ook geen wonder dat de WFM Leergang een van de meest gewilde opleidingen is.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 18 november 2014

Lees verder >>

 

Nieuwe Chief Marketing Officer voor Interactive Intelligence

Amsterdam, 11 november 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van oplossingen en diensten voor de verbetering van het klantcontact, heeft per direct Jeff Platón aangesteld als Chief Marketing Officer (CMO).


Interactive Intelligence - Nieuws - dinsdag 11 november 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent Lanceert nieuw Veranderprogramma voor elke laag van de organisatie

Op operationeel, tactisch en strategisch niveau meer uit je medewerkers halen? In het veranderprogramma Multi Level Leadership dat Tele’Train Talent uitvoert, wordt voorzien dat op elke laag van de organisatie draagvlak is voor de te varen koers en de daarbij behorende klantbenadering.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 11 november 2014

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...