Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Interactieve kick-off: Talent on Stage

Geef een podium aan talent! Het starten van een ontwikkeltraject kan best spannend zijn en bij medewerkers vragen en/of weerstand oproepen. Denk hierbij aan vragen als ‘Waarom moeten we dit doen, gaat het dan niet goed?’ of ‘ Moet alles nu ineens anders?’


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 28 juli 2015

Lees verder >>

 

Noteer in uw agenda: 17 september PlanMen Workforce Management congres

Op donderdag 17 september vindt het zevende PlanMen Workforce Management congres plaats in Amersfoort. Een dag speciaal gericht op kennisdelen en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen binnen het Workforce Management vakgebied.


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 28 juli 2015

Lees verder >>

 

MKB: Is bereikbaarheid ook voor uw organisatie belangrijk?

Optimaal klantcontact is voor alle organisaties belangrijk en klantloyaliteit is zeker voor het MKB een speerpunt.


Content Guru B.V. - Nieuws - woensdag 22 juli 2015

Lees verder >>

 

Telecats lanceert nieuwe Telios ContactCenter Outboundtool

Met de Telios outboundtool van Telecats kunnen de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen op het contactcenter. Met behulp van de outboundtool kunnen beschikbare medewerkers dan worden ingezet voor gesprekken die het contactcenter zelf initieert.


Telecats - Nieuws - woensdag 22 juli 2015

Lees verder >>

 

E-learning wint aan populariteit!

Uit onderzoek blijkt dat bijna 75% van de werknemers graag een deel van zijn training of opleiding via e-learning volgt. Één van de belangrijkste redenen om meer gebruik te maken van e-learning opleidingen en trainingen is de behoefte aan flexibiliteit.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 21 juli 2015

Lees verder >>

 

SfCM: Plan de volgende stap in uw carrière

Dit najaar starten we weer met de Post HBO Personeelsplanning/Workforce Management. Speciaal opgezet voor Workforce Management experts, capaciteitsmanagers en HR-planning managers die tegelijkertijd een optimale personeelsbezetting én een hoge medewerkerstevredenheid willen realiseren.


School for Customer Management - Nieuws - dinsdag 21 juli 2015

Lees verder >>

 

Proefcolleges op 18 augustus bij Beeckestijn Business School

Zet na de zomervakantie die stap en geef die boost aan je carrière door verdieping en inspiratie!


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 15 juli 2015

Lees verder >>

 

Krijg Online Ambassadeurs door sterke Social Media

Klantenservice op social media draait allemaal om de snelheid, tone of voice, de menselijkheid en het stukje professionaliteit.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 14 juli 2015

Lees verder >>

 

De weg van multiple single channels naar een omnichannel strategie

Regelmatig komen er vragen bij mij binnen over omnichannel. Wat is het nu eigenlijk? De definitie van omnichannel is het centraal stellen van de klant. Als je de klant direct beschikbare informatie en content aanbiedt, heeft de klant over alle kanalen dezelfde ervaring. Dit klinkt moeilijker dan dat het in werkelijkheid is. Hoe pak je dit nu aan?


Content Guru B.V. - Nieuws - woensdag 8 juli 2015

Lees verder >>

 

Service content als basis van Klantcontact: Wat is het?

Klantenservice bestaat in veel vormen. Het gedrag van de klant is tegenwoordig enorm anders ten opzichte van een aantal jaar terug. Een klant wil gemak. Het liefst zijn of haar vraag in één keer goed. Maar hoe kan uw organisatie hier op inspelen? Door de klant met service content te faciliteren, is de basislaag van uw klantcontact al gelegd.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 7 juli 2015

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...