Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

Clinic: Het einde van cold calling: van lijstjes naar digitaal lead management

Moderne lead management met behulp van social media en e-mail en met goede afstemming tussen marketing en sales. Op vrijdagmiddag 24 april 2015 geven docenten Laura Nuhaan en Robert Jan Hylkema bij Beeckestijn Business School een clinic over digital lead management.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 1 april 2015

Lees verder >>

 

SfCM: START 9 APRIL; MBA Customer Management, Module Quality Management & MVO

9 april gaan we van start met de module Quality Management & MVO van de Master Customer Management (MBA). In de module Quality Management gaat het om het verkrijgen van kennis en inzicht in de verschillende kwaliteitsmodellen en in de mogelijkheden die deze modellen organisaties bieden. De meest gangbare modellen worden behandeld.


School for Customer Management - Nieuws - woensdag 1 april 2015

Lees verder >>

 

Val op in de markt door een krachtige klantpropositie | Tele'Train Talent

Het is tegenwoordig moeilijk om in een markt op te vallen. Zowel in een winkel als online. Grote marktspelers met een groot budget voor marketing en reclame trekken veel klanten en domineren vaak een heel marktsegment. Hoe kan een concurrerend bedrijf hier tegen opboksen? Het verschil maken zit en blijft bij de klantpropositie van het bedrijf.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 31 maart 2015

Lees verder >>

 

PBS: een nieuwe website vol trainingen en opleidingen

Het is lente, tijd voor groei, bloei en ontwikkeling! Philipse Business School, onderdeel van hét Kennishuis voor Klantcontact, heeft een belangrijke stap gezet: de nieuwe verfrissende website is live gegaan vol met trainingen en opleidingen om uzelf, uw klant en uw organisatie een stap verder te brengen.


Philipse Business School - Nieuws - dinsdag 24 maart 2015

Lees verder >>

 

Ongewenst verloop KCC medewerkers en de kwaliteit onder druk? Een aantal aandachtspunten

Een goed gefundeerde KCC organisatie en medewerkers met de juiste kennis en houding & gedrag zijn onmisbaar voor optimaal klantcontact. Zoals veel organisaties weten, zijn goede medewerkers zeer kostbaar. Medewerkers de juiste kennis, in combinatie met de juiste ervaring zijn moeilijk te vinden. Dus wat als er sprake is van ongewenst verloop?


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 24 maart 2015

Lees verder >>

 

Dubbele NCCA nominatie voor Customer Contact van Cendris

Achttien organisaties strijden om de felbegeerde Nederlandse ‘customer service Oscars’ van de Stichting Nationale Contact Center Awards, die op 23 april bekend worden gemaakt. Een vakjury bepaalt op basis van een uitgebreide analyse en bedrijfsbezoeken welke organisaties de felbegeerde prijzen winnen.


Cendris - Nieuws - dinsdag 24 maart 2015

Lees verder >>

 

Dimension Data verwacht dat aantal medewerkers in contactcenterbranche komende twee jaar stijgt

IT-dienstverlener Dimension Data verwacht dat het aantal medewerkers in de wereldwijde contactcenterbranche de komende twee jaar toeneemt. Dit is het gevolg van een andere verwachting, namelijk dat organisaties de komende twee jaar meer digitale selfservicekanalen in hun bedrijf introduceren om zo een betere customer experience te bieden.


Dimension Data Communications Nederland B.V. - Nieuws - donderdag 19 maart 2015

Lees verder >>

 

Analytics grote trend voor contactcenterbranche komende vijf jaar

Organisaties investeren niet in technologie waarmee ze de overvloed aan klantgegevens, verzameld in het contactcenter, kunnen analyseren. Dat blijkt uit het jaarlijkse Global Contact Centre Benchmarking Report van Dimension Data.


Dimension Data Communications Nederland B.V. - Nieuws - donderdag 19 maart 2015

Lees verder >>

 

Contactcenters onder druk: organisaties bang dat bestaande technologie niet voldoet aan toekomstige

De toenemende druk om naadloze customer service over diverse digitale kanalen te bieden, dwingt vendoren en klanten te zoeken naar nieuwe inkoopopties en het ontwerpen van nieuwe, innovatieve technologie.


Dimension Data Communications Nederland B.V. - Nieuws - donderdag 19 maart 2015

Lees verder >>

 

Start opleiding Customer Service Management (post-HBO)

Klanten kunnen kiezen, klanten maken keuzes en rekenen hard met u af. Meestal niet over geld, wel over de kwaliteit van de dienstverlening. Over die kwaliteit gaat deze post-HBO opleiding van Beeckestijn Business School. De eerstvolgende editie start donderdag 26 maart in Utrecht.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 18 maart 2015

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...