Nieuws in de Buyers' Guide

Zoeken

30-10 | Leiderschap op elk niveau!

Graag nodigen we je uit om op donderdag 30 oktober a.s. mee te sparren over het onderwerp leiderschap en het contrast tussen de verschillende opvattingen over leiderschap, het verder vormgeven van het thema en het praktisch toepassen in de praktijk. Deelname is gratis!


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 30 september 2014

Lees verder >>

 

30 Oktober 2014 Seminar ‘Omnichannel Customer Service Uit De Cloud’

Cloud biedt geweldige mogelijkheden voor schaalbare en flexibele customer service. Maar er is veel kaf onder het koren. Waarop moet u letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur?


DDM Consulting - Nieuws - dinsdag 30 september 2014

Lees verder >>

 

CRM in 2015: Closing the Omnichannel Gap!

Hoe levert een internationale directbank excellente customer service aan klanten over de hele wereld? Op welke manier organiseert een thuiszorginstelling klantinteractie zodanig dat cliënten optimaal zelfredzaam zijn en het Medisch Service Center alleen gebruiken voor situaties die er écht toe doen?


brightONE IT Services - Nieuws - woensdag 24 september 2014

Lees verder >>

 

30-10 | Leiderschap op elk niveau!

Graag nodigen we je uit om op donderdag 30 oktober a.s. mee te sparren over het onderwerp leiderschap en het contrast tussen de verschillende opvattingen over leiderschap, het verder vormgeven van het thema en het praktisch toepassen in de praktijk. Deelname is gratis!


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 23 september 2014

Lees verder >>

 

Hoe omnichannel is uw organisatie?

Omnichannel. We spreken er veel over, maar wat is het precies? In dit artikel gaan we in op 7 bouwstenen.


brightONE IT Services - Nieuws - woensdag 17 september 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent Golf Challenge 2014 Succesvol

Op donderdag 11 september vond de Tele’Train Talent Golf Challenge 2014 plaats op de prachtige golfbaan ‘The International’ in Badhoevedorp. Een evenement gericht op verschillende medewerkers binnen het klantcontact in verschillende branches.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 16 september 2014

Lees verder >>

 

Alles op het gebied van Customer Experience Management!

Op 18 september as is het zover; in 't Spant in Bussum is CRMin1Day; het vakevent waar u in 1 dag helemaal wordt bijgepraat over de laatste cases, strategieën en trends op het gebied van Customer Experience, Klantgericht Management en CRM. Met dit jaar extra veel aandacht voor Customer Experience Management.


Beeckestijn Business School - Nieuws - woensdag 10 september 2014

Lees verder >>

 

Tele'Train Talent neemt nieuwe directeur Training & Education aan

Tele’Train Talent heeft de afgelopen maanden niet stil gezeten. We zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om binnen de markt van klantcontact te innoveren. Er deden zich dit jaar dan ook veel ontwikkelingen voor! Om nog grotere stappen te kunnen nemen, hebben wij daarom ons team uitgebreid.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 9 september 2014

Lees verder >>

 

Van signalering tot oplossing: 5 tips voor webcare

Social media is het domein van de klant waar nog steeds volop wordt gedeeld, geklaagd en gevraagd. Webcare lijkt bij veel organisaties gemeengoed te zijn, maar toch zijn er nog steeds genoeg uitdagingen te bedenken bij de inzet van webcare. Met de volgende tips voor webcare hou je de vinger aan de pols of heb je een uitgangspunt voor een goede start!


OBI4wan - Nieuws - maandag 8 september 2014

Lees verder >>

 

Bestaat Maakbaar Leiderschap? | 5 expert tips om leiderschap toe te passen

Leiderschap en management worden vaak als hetzelfde bestempeld. Leiderschap is echter niet alleen voorbestemd voor management, maar is in een ieder geworteld. Paul Roodnat, Trainer Consultant bij Tele'Train Talent vertelt in zijn blog dat leiderschap begint bij leiding geven aan jezelf.


Tele'Train Talent - Nieuws - dinsdag 2 september 2014

Lees verder >>

 

1 2 3 4 5  ...