Whitepapers

Wilt u een whitepaper downloaden?

Als u geinteresseerd bent in een whitepaper van één van de bedrijven die ingeschreven staat bij de Buyers’Guide, dan klikt u op Download Whitepaper.U krijgt dan een introductietekst van de betreffende whitepaper, waar u kunt beslissen of dit document nuttig voor u is. Om de whitepaper te downloaden wordt om uw gegevens gevraagd. Het bedrijf waar u de whitepaper van download kan dan eventueel contact met u opnemen.


Zoeken

Moxie Software whitepaper: eBook - Web Self Service Your Customers Will Love


With 60% of customers preferring to self-serve online, many organizations are deploying self-service portals and websites. However, they are often disappointed at the low adoption and poor satisfaction rates from their customers. Download our eBook to learn how to provide a seamless self-service experience


Moxie Software whitepaper: eBook - Web Chat Best Practices


Web chat wordt snel het gewenste communicatiekanaal voor de hedendaagse online consument. Download Moxie’s eBook, de Do's en Don'ts van Web Chat met Johan Jacobs


Moxie Software whitepaper: Moving the Needle on Knowledge Management


Download Moxie’s eBook en leer de 4 belangrijkste stappen om met uw kennismanagement implementatie succes te garanderen.


Sennheiser Benelux whitepaper: Sennheiser ActiveGard® Technology - Your investment in Sound Safety


Great sound, comfort and fit, excellent build quality, versatility, compatibility. These are just some of the many reasons for choosing a headset from Sennheiser. Acoustic safety is another important factor, so it is reassuring to know that Sennheiser Contact Center and Office (CC&O) headsets are equipped with ActiveGard®


Beeckestijn Business School whitepaper: Social Selling: In zes stappen naar effectievere sales


De dagen van cold calling zijn definitief voorbij. Klanten verkondigen duidelijker dan ooit hun behoeften en mening, zeker als ze ontevreden. Wie goed luistert, vindt vanzelf zijn klanten. Dit whitepaper beschrijft in 6 eenvoudige stappen hoe marketing en sales kunnen samenwerken en social tools kunnen inzetten om salescycli te verkorten en de marge en omzet te verhogen.


Aspect Software whitepaper: STD incorporates Aspect® Social for integrated management of its customers’ Social Networks


Read how STD integrates the different customer service processes in Social Media in a single management tool.


Klantcontact Monitor BV whitepaper: Het meten van de tevredenheid van een klantgerichte overheid


De overheid is sterk in beweging. Er wordt veel gesproken over het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening. Hoe tevreden zijn klanten nu eigenlijk over alle goed bedoelde verbeteracties?


Genesys B.V. whitepaper: Top 5 stappen naar een World-Class contact center


Het verbeteren van elk facet van de customer experience is voor bedrijven een mantra geworden. Contact centers spelen op de dag van vandaag een cruciale rol in het verbeteren van customer experience. Deze paper gaat in op de stappen die u kunt nemen om uw contact center om te zetten in de frontlinie voor rijke 1-op-1 klantenervaringen.


Beeckestijn Business School whitepaper: De 8 bouwstenen van Social CRM


Social CRM is anders dan ‘traditionele CRM’; maar hoe? En waarom is het belangrijk? Beeckestijn Business School ontwikkelde een whitepaper dat aan de hand van 8 bouwstenen laat zien wat de verschillen tussen traditionele en social CRM zijn en hoe je als bedrijf het verschil kunt maken door deze in te zetten.


Sennheiser Benelux whitepaper: The advantages of the PRESENCE headset and the new SpeakFocus and WindSafe technologies


Challenges of modern business communication The way we work is changing rapidly. Today, work has become an activity instead of a place and the current trend towards total mobility 24/7 is having a profound effect on the way we communicate.


1 2 3 4 5  ...