Whitepapers

Wilt u een whitepaper downloaden?

Als u geinteresseerd bent in een whitepaper van één van de bedrijven die ingeschreven staat bij de Buyers’Guide, dan klikt u op Download Whitepaper.U krijgt dan een introductietekst van de betreffende whitepaper, waar u kunt beslissen of dit document nuttig voor u is. Om de whitepaper te downloaden wordt om uw gegevens gevraagd. Het bedrijf waar u de whitepaper van download kan dan eventueel contact met u opnemen.


Zoeken

Beeckestijn Business School whitepaper: De 6 digital marketingtrends voor 2015


In het whitepaper 'De 6 belangrijkste digital marketingtrends 2015' wordt ingegaan op de 6 belangrijkste trends op het gebied van digital en online marketing voor 2015. Trends en ontwikkelingen die zeker uw aandacht verdienen.


Beeckestijn Business School whitepaper: Carrièrekrant 5


In de 5e editie van de Carrière-krant van Beeckestijn Business School leest u meer over achtergronden, nieuwe ontwikkelingen, onderzoeken en trends op het gebied van digital & online marketing, CRM, service management, customer experience, branding, customer insight, (online) communicatie, sales etc.


Calway Nederland B.V. whitepaper: De natte handtekening in het belproces


Sinds 13 juni 2014 is de natte handtekening een vereiste in veel gevallen bij telefonische verkoop. bedrijven die producten of diensten verkopen met een herhalend karakter zijn verplicht zich hieraan te houden. Wij hebben i.c.m. onze callcenter software CallPro een passende oplossing gerealiseerd voor een callcenter dat belt voor een energie bedrijf.


Moxie Software whitepaper: BUILDING PROFITABLE RELATIONSHIPS WITH TODAY'S DIGITAL CUSTOMERS


Digital communication has revolutionized how consumers function. Today's digital customer is mobile and multitasking, working across multiple channels and devices, often simultaneously. These consumers understand, and use, all of the channels available to them. And they expect companies to do the same.


ITCall BV whitepaper: Supervisor Campaign Manager


De Supervisor Campaign Manager geeft uw supervisor meer mogelijkheden


ITCall BV whitepaper: Generic Export Manager


Exports in ieder formaat en op iedere plaat van uw wens.


Beeckestijn Business School whitepaper: Whitepaper ‘De nieuwe competenties van de communicatie manager


Organisaties worden communicatiever, er is meer dialoog en interactie met doelgroepen en stakeholders... Was de communicatie-manager vroeger vooral strateeg en regisseur, nu gaat het veel meer om het (strategisch) sturen van de dialoog ongeacht het medium en is monitoren beter dan managen.


Beeckestijn Business School whitepaper: De 7 bouwstenen van een omnichannel retail strategie


Met dit whitepaper schetsen we een heel beknopt beeld van het omnichannel retail vakgebied. Wat zijn de mogelijkheden en fases binnen omnichannel retailing? Daarnaast reiken we u bouwstenen aan die u kunnen helpen bij het maken van een omnichannel retail strategie.


Moxie Software whitepaper: eBook - Web Self Service Your Customers Will Love


With 60% of customers preferring to self-serve online, many organizations are deploying self-service portals and websites. However, they are often disappointed at the low adoption and poor satisfaction rates from their customers. Download our eBook to learn how to provide a seamless self-service experience


Moxie Software whitepaper: eBook - Web Chat Best Practices


Web chat wordt snel het gewenste communicatiekanaal voor de hedendaagse online consument. Download Moxie’s eBook, de Do's en Don'ts van Web Chat met Johan Jacobs


1 2 3 4 5